5 кратки и убедителни варианта на търговско предложение на една страница

търговско предложение продажба клиент
В тази статия ще говорим за оферти за продажба на една страница, които като точен изстрел са създадени да бъдат кратки, но ефективни.
  1. ТП (търговско предложение) на актуализирания продукт (нова версия на продукта)

Изпраща се главно до бивши и настоящи клиенти, които биха могли да се интересуват от новостта.

Много по-лесно, по-бързо и по-евтино е да се направи допълнителна продажба на такива клиенти, отколкото на нови. В крайна сметка вече сте успели да преодолеете съмненията и да спечелите доверие. Тези клиенти вече са видели лично всички прелести на сътрудничеството с вашата компания.

В такова търговско предложение можете да правите без предварителни текстови ласки. Получателят вече е „топъл“, така че няма нужда да го запознавате с вашата компания, постижения и други факти, които са му известни. 

Целта на този вид търговска оферта е да отчете иновацията, да я сравни с предишния аналог и да покаже предимствата на новата версия.

Можете да започнете документ по този начин:

Скъпи приятели!

Вече можахте да се убедите в качеството на батерията Iskra, както и в удобството на сътрудничество с нашата фирма. Обещахме да ви държим в течение. И сега представяме две актуализирани версии на батерията, които вече са преминали всички необходими тестове.”

Също така имайте предвид, че като се включите в стратегия за системно подобряване и актуализиране на вашия продукт, вие доказвате на клиентите поне това: компанията е жива, вие се стремите да бъдете актуални, да се развивате и да ставате още по-полезни за целевата аудитория.

 

  1. ТП след срещата

Както в предишния случай, клиентът вече е загрял и има представа кой сте и какво правите. Вие от своя страна също сте въоръжен с цялата необходима информация.

Оставете настрана ненужните реверанси и преминете към същността.

Вече няма нужда да се озадачавате откъде да започнете, как да направите интригуващ първи абзац, който да завладее читателя още повече.

Достатъчно е да започнете с фраза в стил:

Както се разбрахме по време на срещата, изпращаме информация за възможните решения на задачата, която ви интересува.“

ТП трябва да бъде персонализирано и да съдържа най-конкретната оферта, изготвена на база идентифицираните нужди на клиента.

Също така би било подходящо да посочите „горещите точки“, за които сте научили на срещата. Понякога потенциален клиент не изразява всичките си нужди. Но въз основа на собствения си опит можете лесно да разберете какво друго може да го заинтересува и да наклоните везните на избора във ваша полза.

За да ви е по-лесно да отработите „горещите точки“, ето кратък списък от тях:

  • изгодна цена;
  • висока скорост на предоставяне на услугата;
  • повече за същите пари;
  • допълнителна услуга;
  • висока скорост на обслужване;
  • условия за доставка;
  • наличие на стоки или услуги;
  • удобна форма на плащане;
  • гаранционни задължения;
  • няколко версии на продукта;
  • престиж на марката;
  • висок резултат.

Избирайте.

 

  1. Промоционални ТП

Предназначено както за потенциални, така и за съществуващи клиенти.

Целта е ясна, тя е стимулиране на продажбите чрез предлагане на отстъпки и други маркетингови дейности.Ако клиентът е потенциален, такова предложение ще бъде допълнителен стимул за него да опита вашия продукт, да го оцени и да вземе решение за по-нататъшно сътрудничество.

Ако клиентът е съществуващ, офертата ще бъде приятен бонус, както и възможност да тествате нещо ново и в същото време да спестите бюджета.

Основният акцент, разбира се, е върху промоциите, поради което е възможно да се намали количеството текст (чрез намаляване на други блокове).

В същото време действието трябва да бъде наистина привлекателно и да интересува клиента.

Изобилието от „супер изгодни“ оферти си свършиха работата. Хората са станали по-взискателни и избирателни. Сега имат нужда от повече, по-добре и по-често.

5% отстъпка от следващата ви доставка на пица или безплатна бейзболна шапка при покупка на апартамент е фиаско, а не промоция. Купувачите искат щедри предложения.

Дайте толкова, колкото можете да си позволите и не забравяйте за доходността, за да не отидете на червено.

 

  1. Информационно ТП

Целта е да се представи нова организация на потенциални клиенти. По правило това е студено ТП, което е на първо място в маркетинговата верига. Често се използва в голям b2b сегмент.

Започнете с интригуващо заглавие и след това накратко, но информативно говорете за:

  • Компании.
  • Предлагани продукти/услуги.
  • Ползи от сътрудничеството.
  • Условия за сътрудничество.

Вашата основна задача е да не претоварвате адресата с информация, но в същото време да събудите неговия интерес. За да направите това, опитайте се да създадете концентрат от полезни качества и предимства на вашето предложение. Само най-важното и полезно за получателя. Естествено, за да стигнете до „точката“, трябва да съставите точен портрет на целевата аудитория.

Ако успеете да направите това, читателят сам ще започне да търси по-подробна информация за компанията. Но за да го улесните, посочете в ТП връзка към вашия уебсайт, където можете да намерите цялата необходима информация.

Благодарение на информационното ТП, потенциалният клиент преминава от етапа на „студено“ в етапа на почти „топло“, което означава, че шансовете ви да го получите стават по-високи.

Следващата стъпка е да изпратите вече разгърната оферта.

 

  1. Поздравително ТП

Има за задача да запознае получателя с предложението за провеждане на тържествено събитие. ТП може да бъде с различни „температури“.

Структурата на документа и наборът от информация зависи от степента на готовност на адресата. Ако вече работите с него, започнете с поздрав и след това преминете към точката.

Ако ТП има за цел да привлече нов клиент, е подходящо да разширите съобщението и да предоставите информация:

  • За компанията.
  • Същност на предложението.
  • Действия, които клиентът трябва да предприеме, за да се възползва от офертата.

 

Опитайте се да не претоварвате документа с информация. Напишете тезиси и наблегнете основно на предимствата, които клиентът ще получи само за празника. И, разбира се, не забравяйте за „горещите точки“.

Да. И в двата случая не забравяйте да поздравите получателя и за предпочитане не изтъркано. Все пак това е поздравително ТП.

При писането на търговски предложения, както и в някои други контексти в живота, размерът не винаги е главното. Главен е резултатът. Но все пак отбелязваме, че да пишеш кратко и конкретно е толкова трудно, колкото да си искрен и любезен.



СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Вашият бизнес се нуждае от правилните контакти и начини за комуникация.

Свързваме вас с вашите потенциални партньори и клиенти!

Последвай ни

© 2024 · IMG Connect · Meet us in Sofia · Plovdiv · Varna ·  All Rights Reserved!